Noul Audi S1 este versiunea hot-hatch a micului Audi A1. UPDATE

Autor: Adrian Mihălţianu 13 feb. 2014 Prezentări

Noua versiune Audi S1 nu este cel mai puternic Audi A1 de până acum, acest rol revenindu-i ediţiei limitate A1 Quattro, produsă în doar 333 de exemplare şi care beneficiază de un turbo de 2,0 litri şi 250 CP.

Parcă e mai nervos decât un A1 obişnuit. Să fie S1 cumva? DA

Însă Audi S1 nu e prea departe de A1 quattro, deoarece beneficiază tot de un 2.0 TFSI de peste 200 CP – e vorba, practic, de acelaşi propulsor de pe VW Polo R WRC, dar care va dezvolta 230 CP.

Audi S1 va fi oferit atât în în versiunea cu trei uşi, cât şi în versiunea Sportback, cu 5 uşi. Evident, tracţiunea integrală quattro nu lipseşte din meniu, iar transmisia se realizează printr-o cutie manuală cu 6 trepte.

Ah, acel volan sportiv. Şi, ah, logo-ul ”quattro”. Plus, ah, detaliile roşii. Şi… cam atât pentru S1

Performanţele pe care le anunţă Audi S1 sunt foarte bune: 0-100 km/h în 5,8 secunde, ceea ce reprezintă un timp mai bun cu 0,1 secunde decât al principalului rival german, Mini Cooper John Cooper Works.

Audi S1 are o suspensie mai coborâtă, tăria acesteia putând fi controlată electronic. Jantele propuse sunt de maximum 17 inci, iar sistemul de frânare a fost upgradat, primind discuri mai mari.

Audi S1 ”îl face” pe Mini John Cooper Works cu 0,1 secunde la demaraj. Dar e mai scump cu vreo 500 de euro (deh, tracţiunea integrală îşi are preţul ei)

În Germania, noul Audi S1 va putea fi cumpărat după lansarea de la Geneva 2014, pentru un preţ care porneşte de la 29.950 euro. Adică mult mai accesibil decât cei peste 50.000 euro reclamaţi de Audi A1 Quattro şi cu mai puţin de 500 de euro mai scump decât un Mini Cooper JCW (care are tracţiune doar faţă).


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide